2012. április 1., vasárnap

Pizzás virsli tekercs - Zoli


K-Úgy nassolnék valamit. Te nem?
Z-De igen.
K-Mi van itthon?
Z-Semmi.
K-Azért valami csak van?
Z-Hát talán egy kis leveles tészta.
K-Nincs kedvem sütni...
Z-Nekem van!
K-Mit teszel bele?
Z-Majd meglátod!
........
kis idővel később:
K- Ez nagyon finom!!!!!

A leveles tésztát kiolvasztottam, kb 2-3mm vékonyra nyújtottam. Megkentem ketchuppal, és vékonyan megszórtam fokhagymaporral, borssal, oreganóval és bazsalikommal. A virsliket hosszában félbevágtam, és keresztben 3 egyforma darabra vágtam. A megkent tésztából akkora téglalapokat vágtam, hogy egy ilyen kis virsli darabot a szélére téve kétszer bele tudjam tekerni, mintha egy szőnyeget csavarnék fel.
Szilikonlappal bélelt tepsire helyezem őket és a tetejét ketchupos felvert tojással lekenem. (csak egy fél mokkáskanálnyi ketchup van benne)
200 fokra előmelegített sütőben alsó felső sütésen 17 perc alatt sült készre.
Ebből a mennyiségből kb 20db lesz.
  • 1csomag leveles tészta (500grammos)
  • 4db virsli
  • 1dl ketchup
  • 1 gerezd fokhagyma, vagy fokhagyma por
  • őrölt bors
  • oregano
  • bazsalikom
  • 1db tojás a kenéshez
  • liszt a tészta nyújtásához

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése