2012. április 9., hétfő

Görög saláta - Krisztu




A gyros mellé elmaradhatatlan görög saláta, ami a nyári kerti bulik sztársalátája is. Olyankor nem úszom meg az 5kg alatti mennyiséget, de sokszor az is kevésnek bizonyul. Az eredeti salátát egész feta sajttal a tetején tálalják, mivel én nem szeretem a fetát, így más, de hasonló sajttal váltottam ki. Igaz ezért a sajtért sem rajongok, de felkockázva teljesen kibírható az az 1-2 falat.

A hagymát apróra vágom, a paradicsomot, az uborkát és a sajtot kb egyforma kockákra vágom. Az olívabogyót is fel szoktam negyedelni, de ez csak az én mániám. Egy fedeles dobozba teszem az összes hozzávalót, megszóróm, bazsalikommal és oreganoval, meglocsolom olívaolajjal, ráteszem a tetőt és alaposan összerázom. Fogyasztásig jól behűtöm.
  • 30dkg paradicsom
  • 30dkg uborka
  • 1 fej lilahagyma
  • 20dkg krémfehér sajt (Sole)
  • 10dkg fekete magozott olivabogyó
  • oregano 
  • bazsalikom 
  • 1dl olívaolaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése